Oferta dla klientów indywidualnych

Karta kredytowa VISA Classic Credit
Nie musisz już angażować własnych środków. Możesz robić zakupy zawsze, kiedy przyjdzie Ci na to ochota!
Informacje o karcie
Przeznaczenie
Karta wydawana dla osób, które chcą mieć dodatkowe pieniądze w domowym budżecie oraz ponosić niewielkie koszty związane z obsługą karty kredytowej
Limit kredytowy
Od 1 000 zł. do 20 000 zł.
Okres ważności karty
3 lata
Minimalna spłata karty
3% minimum 40 zł.
Zabezpieczenie
Jedynie oświadczenie o poddaniu się egzekucji
Jakie korzyści możesz uzyskać?
- możliwość bezpłatnego użytkowania karty, przy aktywnym korzystaniu z niej
- komfort – możesz robić zakupy na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie
- darmowy kredyt do 51 dni
- limit kredytowy do 20 000 zł.
- możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej
- plan ratalny – możliwość rozłożenia transakcji bezgotówkowej na raty z niższym oprocentowaniem
- brak konieczności spłaty całości zadłużenia - minimalna spłata to, tylko 3% wykorzystanego limitu karty miesięcznie, nie mniej niż 40 zł.
- dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez ponoszenia dodatkowych opłat
- dokonywanie transakcji w Internecie
- wygoda - automatyczne wznowienie karty
- możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
- możliwość zamówienia dodatkowej karty dla bliskiej osoby powyżej 13 roku życia
Jak otrzymać kartę?
Aby dowiedzieć się więcej o procesie wydawania karty prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zapraszamy również do naszych placówek. Nasza doświadczona kadra udzieli Państwu wszelkich informacji.
86 275 50 05
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w każdej placówce Banku BPS oraz zrzeszonych Banków Spółdzielczych lub telefonicznie pod numerami:
+48 86 215 50 50
+48 828 828 828
Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Chciałbyś mieć kartę?
Przekonaj się, że płacenie kartą jest dużo wygodniejsze i szybsze niż płacenie gotówką. Zobacz, że karta doskonale zastępuje gotówkę! Dzięki niej szybko i wygodnie zapłacisz w sklepie, kinie czy restauracji.
Wybierz kartę, która odpowiada Twoim potrzebom.
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich