-
VISA Business Credit
Karta kredytowa Visa Business Credit to wyjątkowo szybkie wsparcie w przypadku dodatkowych wydatków związanych z prowadzoną działalnością, zwłaszcza tych nagłych i niespodziewanych.
Teraz możesz w sposób wygodny i bezpieczny realizować płatności za nabywane towary i usługi nabywane. Korzystając z karty kredytowej Visa Business Credit będziesz miał pewność pokrycia najbardziej niespodziewanych wydatków, zwiększając swoje możliwości finansowe.
Dzięki przyznanemu na karcie limitowi kredytowemu, za zakupy płacisz pieniędzmi banku, a jeśli spłacasz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie darmowy. Na spłatę zadłużenia na karcie masz nawet 51 dni bez odsetek.
Dlaczego warto?
Brak opłaty rocznej przy aktywnym użytkowaniu karty
możesz płacić kartą na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie
dokonywanie transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą
darmowy kredyt do 51 dni
możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej
brak konieczności spłaty całości zadłużenia - minimalna spłata to, tylko 5% wykorzystanego limitu karty miesięcznie, nie mniej niż 100 zł
możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
automatyczne wznowienie
Przydatne informacje
Karta wydawana dla właścicieli gospodarstw oraz firm, którzy chcą mieć pewność, że mogą pokryć nawet najbardziej niespodziewane wydatki oraz chcą ponosić niewielkie koszty związane z obsługą karty kredytowej.
Limit kredytowy od 5 000,00 zł do 50 000,00 zł
Okres ważności karty – 3 lata.
Spłata zadłużenia na karcie do 51 dni bez odsetek - jeśli spłacasz w całości kartę w tym czasie, kredyt ten będzie darmowy.
Minimalna spłata karty to jedynie 5% wykorzystanego limitu (nie mniej niż 100 zł)
Zabezpieczenie jest ustalane indywidualnie.
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:
+48 86 215 50 50 | +48 828 828 828 |
Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.