BLOKOWANIE KART
Blokowanie kart
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty, dokonasz natychmiastowego jej zablokowania
w każdej placówce Banku BPS oraz zrzeszonych Banków Spółdzielczych lub telefonicznie pod numerami:
+48 86 215 50 50
+48 828 828 828
Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.
Chciałbyś mieć kartę?
Przekonaj się, że płacenie kartą jest dużo wygodniejsze i szybsze niż płacenie gotówką. Zobacz, że karta doskonale zastępuje gotówkę! Dzięki niej szybko i wygodnie zapłacisz w sklepie, kinie czy restauracji.
Wybierz kartę, która odpowiada Twoim potrzebom.
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich
Dla wszystkich