Kartosfera
Portal kartowy kartosSFERA, to system umożliwiający dostęp zarejestrowanemu Użytkownikowi portalu do wybranych usług i funkcjonalności dotyczących kart płatniczych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej.
Przydatne informacje
Portal służy do zarządzania posiadanymi przez Państwa kartami wydanymi przez Bank Spółdzielczy w Czyżewie.
Do uzyskania dostępu do portalu niezbędne jest podanie w Banku aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będzie wysłane hasło SMS do pierwszego logowania.
W celu zarejestrowania się na portalu należy:
- wejść na stronę internetową portalu kartowego https://www.kartosfera.pl
- podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Bankiem w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego
- wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym
- ustawić nowe hasło do portalu
- aktywować posiadane karty płatnicze
- zmienić limity transakcyjne posiadanych kart płatniczych
- zmienić numeru telefonu wykorzystywany wyłącznie do obsługi portalu kartowego
- zmienić kod PIN posiadanych kart płatniczych
- aktywować zabezpieczenie 3D Secure
- wyłączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych dla posiadanych kart płatniczych
- przeglądać listę autoryzacji wykonywanych kartami kredytowymi
- przeglądać i pobierać miesięczne zestawienia transakcji dla kart kredytowych
- dokonać czasowej blokady /odblokować kartę płatniczą
- zastrzec posiadane karty płatnicze
- zarejestrować kartę w zabezpieczeniu 3D Secure używanym przy transakcjach w sklepach i usługach internetowych
O dodaniu kolejnych funkcjonalności w portalu będziemy informować na bieżąco. Więcej informacji oraz podręcznik użytkownika portalu kartosfera znajduje się TUTAJ.
Aby bezpiecznie dokonywać transakcji internetowych kartą płatniczą wydaną przez Bank, należy:
- wejść na stronę internetową portalu https://www.kartosfera.pl
- dokonać rejestracji w portalu kartowym, zgodnie ze wskazówkami zawartymi w Podręczniku użytkownika
- dokonać aktywacji zabezpieczenia 3D Secure – umożliwiającego potwierdzanie transakcji dokonanych w Internecie hasłem 3D Secure (Verified by Visa) otrzymanym na podany, przez Użytkownika karty, w Banku numer telefonu komórkowego
- ustanowić limit transakcji internetowych, jeśli jeszcze nie został ustanowiony lub był wyzerowany – czynności tej można dokonać w placówce Banku lub telefonicznie pod numerem + 48 86 215 50 05
Pominięcie któregokolwiek z powyższych kroków spowoduje, że dokonywanie transakcji kartą w Internecie nie będzie możliwe.
Informujemy, że funkcjonująca w Banku usługa 3D Secure będąca dodatkowym zabezpieczeniem płatności kartą w Internecie, została zmodyfikowana zgodnie ze zmianami przepisów dotyczących wymogu silnego uwierzytelniania transakcji.
Co to oznacza?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, możesz zostać poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Na czym to polega?
Dodatkowe potwierdzenie polega na dodaniu, obok aktualnie funkcjonującego obowiązku, podania jednorazowego kodu przesyłanego w formie SMS, drugiego kodu PIN dedykowanego dla usługi 3D Secure.
Jak to zrobić?
Wystarczy zalogować się do portalu KartoSFERA na stronie https://www.kartosfera.pl i nadać kod PIN do transakcji internetowych. Szczegółowe informacje w opublikowanej niżej instrukcji.