Skip to main content
  • Sprawdź przelew

Sprawdź przelew – wiarygodna informacja o realizacji przelewu

    Sprawdź przelew – wiarygodna informacja o realizacji przelewu

    Posiadasz potwierdzenie realizacji przelewu wygenerowane przez Bank Spółdzielczy w Czyżewie? Sprawdź przelew!

    Dzięki usłudze Sprawdź przelew możesz samodzielnie sprawdzić stan realizacji przelewu na stronie internetowej https://e-bank.bsczyzew.pl/sprawdz-przelew.

    Podobnie jak w szybkich płatnościach internetowych otrzymasz wiarygodną informację od Banku o realizacji przelewu, zanim środki dotrą na Twój rachunek. Jest to przydatne, ponieważ nie wszystkie przelewy docierają na rachunek odbiorcy w czasie rzeczywistym. Od momentu obciążenia rachunku nadawcy do wpływu środków na rachunek odbiorcy może upłynąć kilka godzin. Brak możliwości weryfikacji autentyczności udostępnionego przez nadawcę potwierdzenia ogranicza jego wiarygodność.

     

    Jak korzystać z usługi?

    Usługa Sprawdź przelew jest dostępna na dedykowanej stronie internetowej Banku nadawcy wskazanej na potwierdzeniu przelewu lub na https://e-bank.bsczyzew.pl/sprawdz-przelew i nie wymaga logowania. Aby sprawdzić status przelewu, wystarczy wprowadzić następujące informacje:

    • numer rachunku nadawcy
    • numer rachunku odbiorcy
    • kwotę przelewu
    • datę księgowania
    • numer referencyjny

    Można również zeskanować kod QR znajdujący się na potwierdzeniu przelewu, co znacznie ułatwia i przyspiesza proces weryfikacji. Czytnik QR kodów jest udostępniony na stronie usługi.

    Rodzaje odpowiedzi, które można otrzymac:

    • nie znaleziono takiego przelewu – informacja o braku danych o przelewie w systemie
    • przelew w trakcie przetwarzania – informacja, że przelew jest jeszcze przetwarzany
    • rachunek nadawcy został obciążony zgodnie z wprowadzonymi informacjami – potwierdzenie, że środki zostały pobrane z konta nadawcy i wysłane na konto odbiorcy

     

    Zabezpieczenie przed oszustwem

    Usługa Sprawdź przelew zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed potencjalnym oszustwem, umożliwiając weryfikację autentyczności przekazanych informacji, co zwiększa bezpieczeństwo i transparentność transakcji finansowych.

    Korzystanie z usługi Sprawdź przelew jest proste, szybkie i nie wymaga dodatkowych opłat, stanowiąc istotne ułatwienie w codziennym zarządzaniu finansami.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.