Skip to main content
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Cenisz sobie wygodę, bezpieczeństwo i czas? Mamy dla Ciebie aplikację, dzięki której będziesz mieć dostęp do swoich rachunków w swoim telefonie lub tablecie. Od teraz możesz kontrolować swoje finanse w dowolnym miejscu i czasie!

    Bankuj gdzie chcesz i jak chcesz z aplikacją mobilną Nasz Bank!

    Dlaczego warto?

    Bank masz zawsze przy sobie – w swoim telefonie

    dostęp do aplikacji zabezpieczony jest kodem e-PIN lub odciskiem palca

    aplikacja powiadamia Cię o każdej operacji na koncie

    z aplikacji możesz korzystać za darmo, przez 24h na dobę – gdziekolwiek jesteś!

    dokonasz autoryzacji operacji bankowych za pomocą darmowych powiadomień push

    wpłacisz i wypłacisz gotówkę bez konieczności posiadania przy sobie karty (BLIK, smartKarta)

    Przydatne informacje

    Informacje o aplikacji mobilnej Nasz Bank
    • Gdziekolwiek jesteś:

      • sprawdzisz stan i historię swojego konta
      • zlecisz przelew
      • wpłacisz i wypłacisz gotówkę bez dotykania bankomatu (smartKARTA)
      • dokonasz autoryzacji operacji bankowych (unikając przepisywania haseł z wiadomości SMS)
      • założysz i zlikwidujesz lokatę
      • wyszukasz najbliższe bezprowizyjne bankomaty

      Zobacz, jakie to proste! 

      Zapomniałeś zapłacić rachunku? Dzięki aplikacji Nasz Bank przelew zrobisz wszędzie – w pracy, w kolejce do lekarza, gdziekolwiek chcesz, bo od teraz możesz mieć Bank zawsze w zasięgu ręki!

    Jak zacząć korzystać z aplikacji?

    Jeśli chcesz obsługiwać swoje konto i finanse na telefonie lub tablecie, pobierz aplikację mobilną Nasz Bank i zainstaluj ją na swoim urzadzeniu. Aplikacja Nasz Bank współpracuje z urządzeniami wyposażonymi w systemy Android i iOS.

    Po zainstalowaniu należy uruchomić aplikację i postępować zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami. Więcej informacji znajdziesz w niżej opublikowanych instrukcjach.

    Podstawowe zasady bezpieczeństwa

    Korzystając z Mobilnej Bankowości Internetowej pamiętaj o podstawowych zasadach bezpieczeństwa w sieci – zapoznaj się z nimi TUTAJ

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.