Skip to main content

VISA Business Credit

    Karta kredytowa Visa Business Credit, to wyjątkowo szybkie wsparcie w przypadku dodatkowych wydatków związanych z prowadzoną działalnością, zwłaszcza tych nagłych i niespodziewanych.

    Teraz możesz w sposób wygodny i bezpieczny realizować płatności za towary i usługi. Korzystając z karty kredytowej Visa Business Credit będziesz miał pewność pokrycia najbardziej niespodziewanych wydatków, zwiększając swoje możliwości finanowe.

    Dzięki przyznanemu na karcie limitowi kredytowemu, za zakupy płacisz pieniędzmi Banku, a jeśli spłacisz kartę w odpowiednim czasie, kredyt ten będzie darmowy. Na spłatę zadłużenia na karcie masz nawet 51 dni bez odsetek.

    Dlaczego warto?

    brak opłaty rocznej przy aktywnym użytkowaniu karty

    możesz płacić kartą na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie

    możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą

    darmowy kredyt do 51 dni

    możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej

    brak konieczności spłaty całości zadłużenia – minimalna spłata to tylko 5% wykorzystanego limitu karty miesięcznie (nie mniej niż 100 zł)

    możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku

    automatyczne wznowienie karty

    Przydatne informacje

    Informacje o karcie

    Karta wydawana dla właściceli gospodarstw rolnych i firm oraz przedstawicieli instytucji, którzy chcą mieć pewność, że mogą pokryć nawet najbardziej niespodziewane wydatki, oraz chcą ponosić niewielkie koszty związane z obsługą karty kredytowej.

    Przyznanie limitu kredytowego i jego wysokość ustalana jest indywidualnie dla każdego Wnioskodawcy i uzależniona jest od posiadania przez niego zdolności kredytowej oraz pozytywnej oceny ryzyka kredytowego.

    Limit kredytowy, to kwota w przedziale od 5 000 zł do 50 000 zł.

    Okres ważności karty – 3 lata

    Spłata zadłużenia na karcie do 51 dni bez odsetek – jeśli spłacisz w całości kartę w tym czasie, kredyt ten będzie darmowy.

    Minimalna spłata karty to jedynie 5% wykorzystanego limitu, jednak nie mniej niż 100 zł.

    Zabezpieczenie jest ustalane indywidualnie.

    Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:

    +48 86 215 50 50 +48 828 828 828

    Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.