VISA Classic niespersonalizowana
Dzięki karcie Visa Classic niespersonalizowana uzyskasz natychmiastowy dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych, bez konieczności czekania na imienną kartę VISA.
Dlaczego warto?
karty niespersonalizowane wraz z numerem PIN wydawane są w palcówce Banku „od ręki”, w momencie otwarcia rachunku
stały dostęp do środków na rachunku 24 h na dobę
wydatki pod kontrolą – dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w Systemie Bankowości Internetowej
możliwość dokonywania transakcji w Internecie
poczucie bezpieczeństwa – korzystając z kart płatniczych unikasz konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie narażasz się na ich utratę
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty
łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki sieci bezprowizyjnych bankomatów
Przydatne informacje
Karta wydawana jest posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.
Dzienne limity karty:
- maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 10 000 zł
- maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł
Okres ważności karty niespersonalizowanej wynosi 12 miesięcy. Po upływie 12 miesięcy, karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.
Okres ważności wznawianej karty:
- wydanej lub wznowionej do 31 października 2022 r. – 3 lata
- wydanej lub wznowionej od 2 listopada 2022 r. – 5 lat
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:
+48 86 215 50 50 | +48 828 828 828 |
Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.