World Mastercard Credit
Karta kredytowa, to nowoczesny, bezpieczny i uniwersalny środek płatniczy, zapewniający stały i szybki dostęp do pieniędzy. Skierowana jest do osób ceniących komfort, prestiż, swobodę finansową, a także bezpieczeństwo.
Karta kredytowa, to rewelacyjne rozwiązanie dla osób, które chcą mieć stały dostęp do dodatkowej gotówki, a przy tym ponosić naprawdę niewielkie koszty związane z obsługą kredytu.
Dlaczego warto?
brak opłaty rocznej przy aktywnym użytkowaniu karty
możesz robić zakupy na całym świecie, nawet gdy nie masz pieniędzy na koncie
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą
darmowy kredyt do 51 dni
możliwość dokonywania przelewów z karty kredytowej
brak konieczności spłaty całości zadłużenia – minimalna spłata, to tylko 3% wykorzystanego limitu karty miesięcznie (nie mniej niż 40 zł)
możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
automatyczne wznowienie karty
Przydatne informacje
Karta wydawana jest dla osób, które chcą mieć dodatkowe pieniądze w domowym budżecie oraz ponosić niewielkie koszty związane z obsługą karty kredytowej.
Przyznanie limitu kredytowego i jego wysokość ustalana jest indywidualnie dla każdego Wnioskodawcy i uzależniona jest od posiadania przez niego zdolności kredytowej oraz pozytywnej oceny ryzyka kredytowego.
Limit kredytowy, to kwota w przedziale od 2 500 zł do 50 000 zł.
Okres ważności karty – 3 lata.
Spłata zadłużenia na karcie do 51 dni bez odsetek – jeśli spłacisz w całości kartę w tym czasie, kredyt ten będzie darmowy.
Minimalna spłata karty to jedynie 3% wykorzystanego limitu, jednak nie mniej niż 40 zł.
Zabezpieczenie jest ustalane indywidualnie.
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:
+48 86 215 50 50 | +48 828 828 828 |
Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.