Skip to main content

Unikonto

    Brakuje Ci czasu na wizyty w banku? Myślisz o lokowaniu swoich nadwyżek finansowych i składaniu zleceń bez wychodzenia z domu? A może pojawiły się nieprzewidziane wydatki i myślisz o kredycie w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym? Jeśli tak, to Unikonto jest właśnie dla Ciebie!

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy UNIKONTO to więcej niż pojedynczy produkt - to cała gama produktów umożliwiająca sprawne zarządzanie swoimi środkami.

    Dlaczego warto?

    bezpłatne otwarcie konta
    wygodne bankowanie przez komputer, tablet czy telefon
    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki szerokiej sieci bezprowizyjnych bankomatów
    szybkie i bezpieczne płatności BLIK
    0 zł za wydanie pierwszej karty debetowej
    niskie opłaty za prowadzenie konta
    środki zgromadzone na koncie są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny
    atrakcyjnie oprocentowanie lokat oraz kredytu w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym

    Przydatne informacje

    Co otrzymujesz wybierając Unikonto?
    • bankowość internetową, dzięki której masz dostęp do środków 24h
    • bankowość mobilną, dzięki której masz Bank zawsze przy sobie
    • szybkie i bezpieczne płatności BLIK, dzięki którym możesz robić przelewy na telefon, płacić za zakupy i wypłacać gotówkę z bankomatu za pomocą telefonu, który masz zawsze przy sobie
    • płatności jednorazowe i okresowe za pomocą przelewu, zlecenia stałego lub polecenia zapłaty
    • płatności mobilne Apple Pay i Google Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay
    • karty płatnicze VISA i MasterCard, umożliwiające płatności bezgotówkowe oraz wypłaty z bankomatów
    • DealingBPS umożliwiający dostęp do szybkiej i wygodnej wymiany walutowej w dowolnym miejscu i czasie
    • możliwość lokowania nadwyżek finansowych na lokatach oraz rachunku oszczędnościowym
    • możliwość otrzymywania powiadomień o operacjach na rachunku w formie SMS lub powiadomień w aplikacji mobilnej
    • możliwość uzyskania dodatkowych środków w formie kredytu odnawialnego
    • możliwość potwierdzenia tożsamości (mojeID) w celu założenia profilu zaufanego
    • możliwość złożenia wniosku w ramach programu "Rodzina 500+", "Dobry Start" oraz "Rodzinny Kapitał Opiekuńczy"
    Jak przenieść konto z innego banku?

    Bank, w którym prowadzisz konto nie spełnia Twoich wymagań?

    Przenieś swoje konto do nas! Teraz to naprawdę łatwe!

    Wystarczy jedna wizyta w jednej z naszych placówek, a resztę zrobimy za Ciebie.
    Jedyne co musisz zrobić, to:

    • wypełnić wniosek o przeniesienie rachunku płatniczego
    • wypełnić Upoważnienie do przeniesienia rachunku płatniczego dla Banku w celu realizacji czynności przeniesienia rachunku

    Co możesz przenieść?

    Przenoszeniu podlega:

    • rachunek płatniczy wraz z saldem
    • powiązane z rachunkiem usługi płatnicze, tj. polecenia zapłaty i zlecenia stałe

    Decydując się na przeniesienie konta lub usług płatniczych sam decydujesz, jakie usługi chcesz przenieść do nas ze swojego dotychczasowego banku i wyznaczasz datę, od której zaczniemy realizować przenoszone usługi.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zamieszczonej niżej Instrukcji przenoszenia rachunków płatniczych.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.