Skip to main content
  • Płać jak Iga z Tomkiem – kartą Visa w telefonie

Płać jak Iga z Tomkiem – kartą Visa w telefonie

Płatności mobilne Visa to wygoda i bezpieczeństwo w zasięgu ręki.

    Zobacz, jak dodać kartę Visa do telefonu

    Pobierz lub otwórz aplikację portfela mobilnego, albo aplikację twojego banku.

    Wprowadź swoje dane lub zeskanuj kartę.
    Nie zapomnij dodać numeru CVV znajdującego się na odwrocie karty.

    Potwierdź dodanie karty poprzez SMS
    lub aplikację bankową!

    Tokenizacja zwiększa bezpieczeństwo płatności mobilnych

    Tokenizacja to dodatkowa warstwa ochrony Twoich płatności kartą Visa w telefonie (oprócz zabezpieczeń samego smartfona oraz wybranego sposobu autoryzacji transakcji takich jak: PIN, skan twarzy czy odcisk palca). Wprowadza ona nowy poziom zabezpieczenia płatności cyfrowych.

    Gdy zapisujesz dane swojej karty w portfelu mobilnym, Visa zastępuje je unikalnym ciągiem cyfr – tokenem, który jest generowany losowo, bez żadnego algorytmu czy wzoru matematycznego. Są nim zastępowane wszystkie dane wrażliwe, takie jak: nr konta, nr karty, data ważności karty. Kiedy dokonujesz płatności mobilnej, nie ujawniasz żadnych swoich danych, a sprzedawca zna jedynie identyfikator, czyli token.

    W przypadku zgubienia czy kradzieży karty, którą nosisz w portfelu należy niezwłocznie zastrzec numer karty, aby zablokować możliwość dokonywania płatności przez osoby nieuprawnione. W przypadku zgubienia telefonu czy jego kradzieży Twoje pieniądze i dane nadal pozostają bezpieczne. Visa zaś jest w stanie deaktywować sam token, bez konieczności zastrzegania numeru karty płatniczej.


    Korzyści z płatności mobilnych Visa

    Niektórzy uwielbiają szybkość transakcji i wygodę. Dla innych podstawą wyboru płatności mobilnych
    jest bezpieczeństwo i dostępność. Cokolwiek cenisz najbardziej, masz pewność,
    że te cztery główne korzyści są zawsze w zasięgu ręki.

    Bezpieczeństwo

    Visa stworzyła technologię tokenizacji (szyfrowania), dzięki której numer karty zastępowany jest w urządzeniu mobilnym tzw. tokenem. Token to unikalny, losowo wygenerowany numer, który służy do zrealizowania płatności. W ten sposób dane karty Visa są całkowicie bezpieczne.

    Szybkość

    To naprawdę proste – zbliżasz telefon lub zegarek do terminala i już.

    Wygoda

    Możesz skreślić portfel z listy niezbędnych rzeczy do zabrania z domu. Teraz wystarczy telefon lub zegarek, by cieszyć się wygodą płatności mobilnych.

    Dostępność

    Zapłacisz mobilnie wszędzie tam, gdzie istnieje możliwość płatności kartą. W Polsce 100% terminali to terminale zbliżeniowe.

    Przydatne informacje

    Czy ten sposób płatności jest bezpieczny?

    Tak. Visa stworzyła technologię tokenizacji (szyfrowania), dzięki której numer twojej karty zastępowany jest w urządzeniu mobilnym tzw. tokenem. Ten unikalny, losowo wygenerowany numer służy do realizowania płatności. W ten sposób dane karty Visa są bezpieczne. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia użycie kodu lub biometryczna weryfikacja odcisku palca czy twarzy.

    Co oznacza tokenizacja i czym jest token?

    Tokenizacja Visa (Visa Tokenisation Service) zapewnia ochronę wrażliwych danych Twojej karty i konta za pomocą tokenu

    Token to unikalny cyfrowy identyfikator (ciąg cyfr), który zastępuje numer karty Visa, dzięki czemu płatność jest bezpieczna. Jest on używany za każdym razem w trakcie transakcji, więc dane karty są chronione i niedostępne.

    Token jest przypisany do jednego urządzenia. Oznacza to, że nie ma możliwości korzystania z tego samego tokenu na kilku różnych urządzeniach, którymi chcesz płacić zbliżeniowo.

    Czy jest możliwe, aby ktoś bez mojej wiedzy przyłożył urządzenie do terminala i pobrał pieniądze?

    Nie, ponieważ PIN, a także dodatkowe zabezpieczenie, tj. użycie kodu lub biometryczna weryfikacja za pomocą odcisku palca czy twarzy w Twoim telefonie lub zegarku, skutecznie to uniemożliwiają.

    Co zrobić, gdy zgubię urządzenie lub zostanie ono skradzione?

    Skontaktuj się jak najszybciej ze swoim bankiem i poinformuj o zgubieniu tego urządzenia w celu zablokowania tokenu.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.