Skip to main content

Fitbit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Fitbit Pay, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Fitbit Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji

    wygoda płacenia za zakupy Twoim zegarkiem Fitbit (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)

    bezpieczne zakupy: numer Twojej karty nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach Fitbit, nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas płatności

    płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu

    możliwość dodania do Fitbit Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

    Przydatne informacje

    Z jakimi urządzeniami Fitbit działa Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

    Sprawdź jakich urządzeń Fitbit można używać do dokonywania płatności

    Jak zacząć korzystać z Fitbit Pay?
    • pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • wprowadź dane swojej karty
    • przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie
    Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
    • naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Fitbit Pay

    Płać bez obaw z Fitbit Pay!

    • korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena
    Które karty mogę dodać do Fitbit Pay?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Gdzie można płacić Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: pay

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Fitbit Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.