Skip to main content

Mastercard Business PayPass

    Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem płatniczym – dzięki niej, masz nieograniczony dostęp do środków na Twoim rachunku. Możesz nią płacić za towary i usługi, a także w każdej chwili dokonywać wypłat z bankomatów w Polsce i na całym świecie.

    Dlaczego warto?

    stały dostęp do środków na rachunku 24 h na dobę

    wydatki pod kontrolą - dzięki autoryzacji transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w Systemie Bankowości Internetowej

    możliwość dokonywania transakcji w Internecie

    poczucie bezpieczeństwa – korzystając z kart płatniczych unikasz konieczności noszenia przy sobie większych kwot pieniędzy i nie narażasz się na ich utratę

    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku

    łatwy i szybki dostęp do gotówki dzięki sieci bezprowizyjnych bankomatów

    Przydatne informacje

    Informacje o karcie

    Karta wydawana jest posiadaczom:

    • rachunku bieżącego Agro
    • rachunku bieżącego Biznes

    Dzienne limity karty:

    • maksymalny dzienny limit dla wypłat gotówki – 30 000 zł
    • maksymalny dzienny limit operacji płatniczych – 50 000 zł

    Okres ważności karty:

    • wydanej lub wznowionej do 31 października 2022 r. – 3 lata
    • wydanej lub wznowionej od 2 listopada 2022 r. – 5 lat
    Co zrobić w przypadku kradzieży lub zgubienia karty?

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zablokowania w dowolnej placówce każdego z Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Grupie BPS lub telefonicznie pod numerami:

    +48 86 215 50 50 +48 828 828 828

    Telefon jest czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Podczas przyjmowania blokady, pracownik Banku zweryfikuje Twoją tożsamość oraz dane dotyczące blokowanej karty.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, należy potwierdzić pisemnie w jednostce Banku, która wydała kartę, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    Od momentu dokonania blokady, Bank ponosi pełną odpowiedzialność finansową za transakcje dokonane przy użyciu karty z wyjątkiem transakcji dokonanych przez Użytkownika karty, lub gdy doszło do nich z jego winy umyślnej.

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    bn2024

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.