Skip to main content
  • Warto wiedzieć
  • Blockchain w Banku Spółdzielczym w Czyżewie (eDokumenty i Moje eDokumenty)

Blockchain w Banku Spółdzielczym w Czyżewie (eDokumenty i Moje eDokumenty)

    Czym jest blockchain?

    Blockchain to “łańcuch bloków danych”, sposób zapisu informacji do bazy danych (np. transakcji), które ułożone są w postaci następujących po sobie bloków. Każdy kolejny blok zawiera jednocześnie odniesienie do poprzedniego bloku, przez co tworzy się nierozerwalny łańcuch.

    W Banku wdrożyliśmy rozwiązanie oparte na technologii blockchain spełniającej wymogi trwałego nośnika, dostępnego na stronie https://www.bsczyzew.pl/edokumenty do udostępniania:

    • dokumentów publicznych w zakładce eDokumenty
    • dokumentów prywatnych w zakładce Moje eDokumenty

    eDokumenty – usługa ta daje możliwość przekazywania klientom dokumentów ogólnodostępnych, np. Taryfa, Regulamin – gwarantuje ona możliwość zapoznania się z nimi w dowolnym miejscu i czasie. Dodatkowo masz pewność, że jej treść pozostanie niezmieniona od momentu publikacji. Gdy publikujemy nową wersję dokumentu, a zmiana ta ma wpływ na zawarte z klientami umowy, informujemy Cię o tym poprzez wysłanie wiadomości sms lub email z identyfikatorem tego dokumentu.

    Moje eDokumenty – usługa ta daje możliwość przekazywania spersonalizowanych dokumentów, przeznaczonych tylko dla danego odbiorcy, np. wyciąg czy zestawienie opłat powiązanych z rachunkiem płatniczym. Gdy przekażemy Ci taki dokument przy wykorzystaniu usługi Moje eDokumenty, dodatkowo poinformujemy Cię o tym w wiadomości sms lub email.

    Dostęp do dokumentów spersonalizowanych (Moje eDokumenty) możliwy jest poprzez:

    • zalogowanie się do Systemu Bankowości Internetowej -> eDokumenty -> Moje eDokumenty
    • zalogowanie się do aplikacji mobilnej Nasz Bank -> Usługi -> eDokumenty -> Moje eDokumenty
    • zalogowanie się do usługi Moje eDokumenty za pośrednictwem strony internetowej banku https://www.bsczyzew.pl/e-dokumenty -> Moje eDokumenty, zgodnie z instrukcją załączoną poniżej

    Instrukcja pierwszego logowania do usługi Moje eDokumenty

    Aby dowiedzieć się więcej prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego w celu kontaktu z naszą doświadczoną kadrą. Zapraszamy również do naszych placówek.

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie

    Centrala Banku
    ul. Szkolna 52, 18-220 Czyżew
    86 275 50 05

    Oddział w Bogutach
    ul. Aleja Jana Pawła II 55, 07-325 Boguty-Pianki
    86 277 50 77

    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Duży Rynek 4, 18-220 Czyżew
    86 275 59 28
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeżenia kart dla Klientów 

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt wg taryfy operatora)

    Reklamacje

    W Banku Spółdzielczym w Czyżewie zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytasz TUTAJ.

    Cookies
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Czyżewie z siedzibą w Czyżewie przy ul. Szkolnej 52, 18-220 Czyżew, wpisany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000153001, NIP: 723-11-37-843, REGON: 000494433, BIC CODE (SWIFT): POLUPLPR.