W trosce o bezpieczeństwo Twoich danych i finansów oraz w związku z często występującymi przypadkami spoofingu, czyli oszustwa podszywania się pod numer telefonu Banku i pod pracowników Banku, wdrożyliśmy rozwiązanie, które pozwala weryfikować tożsamość pracownika Banku w trakcie rozmowy telefonicznej.
Podczas rozmowy telefonicznej z pracownikiem Banku wystarczy powiedzieć, że chcesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Jeśli rzeczywiście rozmówcą będzie pracownik Banku, to w aplikacji mobilnej Nasz Bank otrzymasz powiadomienie push z nazwiskiem i imieniem pracownika. Jeśli otrzymane dane zgadzają się z danymi rozmówcy, wystarczy zatwierdzić je w aplikacji e-PIN-em i kontynuować rozmowę. Jeśli jednak Twój telefoniczny rozmówca odmówi weryfikacji tożsamości lub poda błędne dane – natychmiast rozłącz się i poinformuj nas o tym.
Pamiętaj, pracownik Banku wyśle Ci powiadomienie push wyłącznie przez aplikację mobilną Nasz Bank, a to oznacza, że nigdy nie otrzymasz takiej wiadomości przez SMS, e-mail czy inny komunikator.
Jeśli zadzwoni do Ciebie ktoś podejrzany, zgłoś nam niezwłocznie taką sytuację pod numerem + 48 86 275 50 05 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora).
Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji mobilnej Nasz Bank, pobierz ją bezpłatnie z autoryzowanych sklepów App Store (iOS - Apple) lub Google Play (Android), zainstaluj i uruchom, by móc korzystać na swoim telefonie nie tylko z bezpiecznej weryfikacji tożsamości pracownika Banku, ale i z pełnego dostępu do posiadanych rachunków bankowych. Więcej informacji na temat aplikacji Nasz Bank znajdziesz TUTAJ, a jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.