AKTUALNOŚCI
Aktualności
Komunikat dla Klientów w sprawie brexitu
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 12, styczeń 2021 14:10
Od 1 stycznia 2021 r. Wielka Brytania nie jest państwem członkowskim Unii Europejskiej. Obecnie negocjowana jest umowa o przyszłych stosunkach między UE i Wielką Brytanią. Niezależnie od faktu, czy umowa określająca ramy przyszłych stosunków Wielka Brytania - UE zostanie zawarta czy nie, od 1 stycznia 2021 r.:
Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 31, grudzień 2020 12:55
Informujemy, że obecnie funkcjonująca w Banku usługa 3D Secure będąca dodatkowym zabezpieczeniem płatności kartą w internecie od stycznia 2021 r. zostanie zmodyfikowana zgodnie ze zmianami przepisów dotyczących wymogu silnego uwierzytelniania transakcji.
Praca Banku w dniach 24 i 31 grudnia 2020 r.
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 09, grudzień 2020 14:17
W związku ze zbliżającym się końcem roku niżej przedstawiamy informacje dotyczące godzin pracy Banku oraz realizacji zleceń wychodzących w dniach 24 grudnia 2020 r. i 31 grudnia
2020 r.:
WAŻNE!!! Komunikat dotyczący Tarczy Finansowej PFR
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 23, listopad 2020 13:32
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
Od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w Systemie Bankowości Internetowej
- Szczegóły
- Utworzono: środa, 01, lipiec 2020 13:33
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2020 r. w Systemie Bankowości Internetowej można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny.
Komunikat dotyczący likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem
- Szczegóły
- Utworzono: poniedziałek, 08, czerwiec 2020 10:47
Zarząd Banku Spółdzielczego w Czyżewie informuje, że podjął decyzję o likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem z dniem 15.06.2020 r. Oznacza to, że zawieszona w związku z ograniczeniami związanymi z epidemią Covid-19 obsługa Klientów w Punkcie nie zostanie wznowiona.
Kalkulator subwencji PFR w serwisie internetowym Grupy BPS
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 07, maj 2020 12:17
W serwisie internetowym dedykowanym Klientom Banków Spółdzielczych pod adresem www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow, uruchomiony został Kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy ubiegający się o wsparcie w ramach Tarczy Finansowej PFR mogą wyliczyć maksymalną dla siebie wysokość subwencji.
Bezpłatne stałe zlecenia płatności na rachunki Gmin prowadzone przez Bank
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 24, kwiecień 2020 09:00
Uprzejmie informujemy, że od dnia 27 kwietnia 2020 roku umożliwiamy Państwu bezpłatne ustanowienie i realizację stałych zleceń płatności na rachunki Gmin prowadzone przez Bank, np. płatności związanych z uiszczaniem opłat za wywóz śmieci czy płatności kolejnych rat podatku rolnego.
Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 21, kwiecień 2020 08:34
Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia
dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.
Godziny obsługi dla Seniorów
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 02, kwiecień 2020 15:23
Uprzejmie informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów.