AKTUALNOŚCI

Aktualności

Od 1 lipca 2020 r. wnioski Programu Dobry Start (300+) są dostępne w Systemie Bankowości Internetowej

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2020 r. w Systemie Bankowości Internetowej można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na dochód rodziny.

Czytaj więcej...

Komunikat dotyczący likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem

Zarząd Banku Spółdzielczego w Czyżewie informuje, że podjął decyzję o likwidacji Punktu Obsługi Klienta w Rosochatem Kościelnem z dniem 15.06.2020 r. Oznacza to, że zawieszona w związku z ograniczeniami związanymi z epidemią Covid-19 obsługa Klientów w Punkcie nie zostanie wznowiona.

Czytaj więcej...

Kalkulator subwencji PFR w serwisie internetowym Grupy BPS

W serwisie internetowym dedykowanym Klientom Banków Spółdzielczych pod adresem www.grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow, uruchomiony został Kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy ubiegający się o wsparcie w ramach Tarczy Finansowej PFR mogą wyliczyć maksymalną dla siebie wysokość subwencji.

Czytaj więcej...

Bezpłatne stałe zlecenia płatności na rachunki Gmin prowadzone przez Bank

Uprzejmie informujemy, że od dnia 27 kwietnia 2020 roku umożliwiamy Państwu bezpłatne ustanowienie i realizację stałych zleceń płatności na rachunki Gmin prowadzone przez Bank, np. płatności związanych z uiszczaniem opłat za wywóz śmieci czy płatności kolejnych rat podatku rolnego.

Czytaj więcej...

Serwis internetowy Grupy BPS o działaniach pomocowych dla Klientów

Wszystkich naszych Klientów, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia
dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oraz instytucje państwowe i inne organizacje.

Czytaj więcej...

Godziny obsługi dla Seniorów

Uprzejmie informujemy, że w trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów.

Czytaj więcej...

Komunikat związany z zagrożeniem epidemiologicznym

W Polsce panuje niecodzienna sytuacja związana z zagrożeniem spowodowanym rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

Czytaj więcej...

Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

Czytaj więcej...

Komunikat - informacja o placówkach obsługujących Klientów

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wynikającym z rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników informujemy,
że od dnia 17.03.2020 r. Punkt Obsługi Klienta przy ul. DUŻY RYNEK 4 oraz Punkt Obsługi Klienta
w ROSOCHATEM KOŚCIELNEM będą ZAMKNIĘTE do odwołania.

Czytaj więcej...

Zatwierdzaj operacje szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej

Mobilna autoryzacja to coraz popularniejszy sposób potwierdzania operacji, które są wykonywane w Systemie Bankowości Internetowej. Zamiast SMS-em, swoje przelewy
lub inne operacje mogą Państwo zatwierdzać w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Czytaj więcej...